Hur kom det sig att Team Assistans valde Vobbiz som leverantör av telefoni och växel?
Vi fastnade för enkelheten och Vobbiz engagemang. För Team assistans är det viktigt med en partner som hanterar vår telefoni. Behöver vi fler abonnemang eller ändra något i vår växel behöver vi en lyhörd partner som hjälper oss.
Eftersom Vobbiz inte låser in sin lösning i avtalstider gav det oss just den flexibilitet som vi efterfrågade. Vi kände även en trygghet i relationen eftersom Vobbiz inte avtalsbinder oss. Då blir det ett uppriktigt intresse att vara en närvarande partner. – Therese Fredriksson, VD på Team Assistans
Vad tar Vobbiz med sig?
Vobbiz förstod snabbt Team Assistans behov, och att det till stor del handlade om att hitta en partner som kunde hantera deras telefoni. Eftersom vi själva kan hantera allt direkt inne i kunds miljö med ett knapptryck, kände vi oss bekväma med att leverera en fantastisk support. – Cecilia Spaanheden, COO och medgrundare av Vobbiz
Hur hjälpte Vobbiz Team Assistans
Framför allt handlar mycket om att strukturera upp engagemanget. Rätt namn, abonnemangsform och växelstruktur för att kunna underlätta så mycket som möjligt för kund.
Då skapar vi en enkelhet och grundförutsättning att fortsätta hålla en effektiv telefonilösning åt kund. Genom att enkelt kunna överblicka sitt engagemang säkerställer vi att man aldrig blir sittandes med onödiga kostnader eller tjänster som inte används.
Så vi hjälper kund att hela tiden ligga steget före. – Johan Köhnke, grundare av Vobbiz.